Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

“Ανοιχτές σχολές”- Κλειστά μυαλά

Την σκυτάλη στον πόλεμο και την προσπάθεια τρομοκράτησης του Φοιτητικού Κινήματος παίρνουν τις τελευταίες μέρες, μετά το Υπουργείο Παιδείας και την Αστυνομία, οι καθηγητές (μέλη ΔΕΠ) των ιδρυμάτων. Σε κάποια ιδρύματα ομάδες καθηγητών, μεμονωμένοι καθηγητές, ή ακόμα και τα συλλογικά τους όργανα έχουν ξεκινήσει ένα πόλεμο ανακοινώσεων και καταγγελιών ενάντια στις κινητοποιήσεις των φοιτητικών συλλόγων και κυρίως στις καταλήψεις. Με σύνθημα “ΑΝΟΙΧΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ”, χαρακτηρίζουν τις καταλήψεις παράνομες, αδιέξοδες, καταγγέλουν ότι υπονομεύουν το δημόσιο χαρακτήρα του πανεπιστημίου και στην μεγάλη τους πλειοψηφία, οι καθηγητές αυτοί, καλούν τους φοιτητές να σταματήσουν τις καταλήψεις… για να εφαρμοστεί ο νέος νόμος (παρά τις όποιες διαφωνίες τους μ’ αυτόν…) και να κριθεί στην πορεία!

Ζητούν δηλαδή την εφαρμογή της υποχρηματοδότησης, των συγχωνεύσεων/απολύσεων προσωπικού, της κατάργησης τμημάτων, της κατάργησης του ασύλου, την ένταση της επιχειρηματικής και ιδιωτικής λειτουργίας στα πανεπιστήμια, της διάσπασης των πτυχίων και των κύκλων σπουδών, την δημιουργία ευέλικτων εργαζομένων,  την εντατικοποίηση των σπουδών και τελικά την παράδοση της δημόσιας εκπαίδευσης στα χέρια των αγορών και του μνημονίου.

Στην ίδια ρότα κινείται και το πανελλαδικό συνδικαλιστικό όργανο των καθηγητών των πανεπιστημίων, η ΠΟΣΔΕΠ, που απεμπολώντας το αγωνιστικό παρελθόν των προηγούμενων ετών, δίνει κι αυτή, μαζί με τους υπόλοιπους καθηγητές, τη χείρα βοηθείας στην Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ που δεν έχει που αλλού να στραφεί για να σταματήσει τις καταλήψεις.

Ενθαρρυντική, πάντως, είναι η στάση των φοιτητών που παρά τις απειλές του Υπουργείου και των καθηγητών για χαμένα εξάμηνα και εξεταστικές συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις και τις καταλήψεις και καλούν σε Πανελλαδική πορεία την Πέμπτη 22 Σεμπτέμβρη στην Αθήνα!
Ενδεικτικά παραθέτουμε την απόφαση της Διοικούσας Επιτροπής της ΠΟΣΔΕΠ για το

πηγή εδώ πολυτεχνείο1

διαβάστε επίσης

Μιντιακή λάσπη και δημοκρατία του Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου